Kurs Copywriting w praktyce
Jeśli Twoim pomysłem na pracę jest copywriting to musisz powinieneś portfolio. Zbudujemy je!
Zapraszamy na 17 godz. (4dniowy) kurs copywritingu w praktyce, z możliwością udziału online lub stacjonarnie w Krakowie
Termin najbliższej edycji:
12 marca (śr.) w godz. 17.15 20.30
+ 13 marca (cz.) w godz. 17.15 20.30
+ 15 marca (sob.) w godz. 9.00 13.15
+ 17 marca (pon.) w godz. 17.15 20.30
Uwaga: w systemie oświatowym realizowane są godziny dydaktyczne, czyli jednostki 45. minutowe; po każdych dwóch jednostkach przypada 15 min przerwy
Miejsce zajęć:
online: łączymy się na Jitsi, który nie wymaga instalacji, link przesyła prowadzący zajęcia
stacjonarnie: siedziba Publishing School w Krakowie, ul. Kosynierów 15B, lip. sala nr 2
Prowadzi: mgr Krystyna NWawszczak specjalizuje się w copywritingu i prepressie, aktywna w działaniach copywritingowych, autorka materiałów i skryptów, w tym Copywriting w praktyce
Program\"
1. Magia i moc słowa. Dlaczego copywriter nie jest pisarzem ani dziennikarzem?
2. Cztery złote zasady tworzenia komunikatu copywritingowego, printwriting a webwriting
3. Tekst i jego elementy. Informacja O mnie prywatnie i zawodowo, O nas na www
4. Formy proste: wyliczenia, podpisy pod ilustracje, tytuły o zmiennym zabarwieniu emocjonalnym
5. Zestaw postów na FB tekst skojarzony z obrazem. Możliwości pozyskania ilustracji
6. Zasady budowania sloganów reklamowych tworzymy zestawy do kampanii promocyjnych
7. Krótkie formy z utrudnieniami: oferty sprzedażowe, przekształcenie tekstu ciągłego w tabelę
8. Artykuły na strony www i blogi z uwzględnieniem USP oraz SEO, pytania do wywiadu reklamowego
9. Obszerniejsze artykuły sponsorowane ze słowami kluczowymi. Jak dobrać słowa kluczowe?
10. Taktyka komunikatu mailowego, czyli jak pisać skuteczne maile, w tym odpowiedzi na reklamacje
11. Teksty poradnikowe oraz preclowe ze słowami kluczowymi
12. Skracanie tekstu ze zmianą grupy docelowej w stosunku do informacji źródłowej
13. Specjalne zadania copywritera: scenariusz spotu reklamowego, storytelling
14. Mini słownik pojęć reklamowych
15. Pomysł na skuteczne portfolio, struktura własnego portfolio
Materiały: skrypt Copywriting w praktyce autorstwa K. NWawszczak + schematy i opisy ćwiczeń
Certyfikat: oznaczony hologramem Publishing School (uczestnikom online certyfikat przesyłamy tradycyjną pocztą)
Koszt: 590 zł brutto(po 34,70 zł za godz. dyd.)
Zapisy na https://publishingschool.pl/kurs-copywritingu/
Autor: Publishing School
Ogłoszenie nr 730484, z dnia: 2025-01-27
KONTAKT:
email:
tel.:12 411-65-66
kom.:504-068-626
ZDJĘCIA:
Prosimy o poinformowanie osoby kontaktowej, że ogłoszenie zostało znalezione na
www.ogloszenia.przemysl.pl
Pomoże to nam w skutecznej promocji serwisu. Dziękujemy